RSS

...

2-3 hari ni tak berapa sihat, demam, tonsil pun semakin membengkak. Disesbabkan tu, mood nk pergi dinner mlm ni terencat sebab aku succumb atas katil seharian, dan rasa memang xde mood sgt2 untuk pergi mana2. Kalau diberi pilihan mmng aku tak nak pergi dinner tu tp disebabkan kawan2 aku penat buat persembahan siang mlm berlatih, so aku decide pergi la sbgai sokongan kpd mereka2 ni. Aku risau pengsan je ni..



Presentation surgery aku yg taking incharge sbb sume group member aku kene g wat rehersal bagai, so aku la yg gagahkan diri buat presentation ni dlm keadaan drowsy, groggy, shaky, smpaikan aku hampir2 terlepas subuh sbb trlmpau berat kepala nk bgun. Memang aku tak larat kalau x sihat ni...perangai aku pun akan menyakitkan hati org lain kalau aku mmng x sihat.


Next week, bermula la minggu yg berat smpai ke final exam ni..


Semalam aku jmpa kawan baik aku sorang ni, Alhamdulillah dia baru balik umrah. Jeles oo aku ni, (wpun aku pun pernah g jugak) tp entah la, time aku pergi tu budak2 lg, so x appreciate lg apa yg ade kt sana. Tapi memang aku NAK NAK NAK sgt pergi sana. InsyaAllah mak aku cakap nk pergi lepas aku graduate ni 2014. Aku minta pd Allah panjangkan umur aku dgn family. sebb aku mmang nk sujud depan Kaabah sana dan tunaikan nazar besar aku...Dan kalau boleh kalau diizinkan Allah, aku nak pergi dgn 'orang' tu...

Kawan aku ni skang ni pergi kursus kawin. Wow, bagusnye..tak terpkir pun aku. Matang dia x sama dgn matang aku. Huhu jeles lg aku dgn dia ni. Kalau aku jadi laki, mesti dah lama aku tackle budak ni, dah la baik, muslimah plak tu, matang lagi....bagusla berbanding aku ni yg sume bende tak pandai, teddy bear dgn baju aku pun dia yg jahitkan..Dia pun byk la bagi nasihat kat aku, nasihat yg berguna dan paling penting nasihat ke arah mengubah diri ke arah yg lebih baik. Bila aku dgr nasihat dia ni, hati aku automatik jadi tenang, kalau ade masalah pun boleh relax. Sbb tu la aku mmng syg dgn dia..huhu. Byk la perkara yg dia cerita kat aku, especially bab2 jodoh ni..aku kene terima hakikat bahawa aku telah pun matang sbb dh start fikir bab2 ni....hehe lambat gila


Semoga apa yg kami harapkan jadi kenyataan,, amin :)


'If you hold tight, shadow will be loss in the light'





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 no comments :):

Anonymous said...

get well soon...
-tasya-

Post a Comment