RSS

cuti ni...

Assalamualaikum,

Dah lama tak update blog sebab final exam haritu.
Sebulan terseksa jugak la
Macam nak terkeluar je otak dlm kepala dh tak mampu nak serap+hafal
Final kali ni antara yang susah pernah aku buat
Tak prnah2 aku silap paham soalam
Tapi kali ni aku terbuat jugak
aishh, dah la xmo cerita pasal final
Biar je lah, aku harap lecturer tak sakit jantung mark paper aku
huhu


Alhamdulillah
At the age 21 tahun dah ada kereta sendiri
Kancil je pun
Tapi aku sgt2 bersyukur, mak abah belikan bayar cash lagi
Mungkin sebab mak tgk aku kene sewa kereta kawan pegi kelas+ mana2 so itula yang dia belikan kot
Kalau tak xdapat punye..
Pasni nak bodek beli iphone pulak la..hehe
ntah dapat ke tak dapat
insyaAllah guna kereta dgn tujuan yg baik
Mak aku dh kasi warning jgn bagi pinjam sesape xcept kawan2 rapat


Sem depan dah mula bawak kereta
Kalau kemudahan kereta dah daat tp kalau result teruk xleh maintain
Aku akan terus menyalahkan diri
Klau dulu org yg jalan kaki 5km pun leh dpat result gempak
memang hebat la tuh..huhu
insyaAllah untuk mak abah, aku akan teruskan sedaya upaya usaha!


Cuti ni,
Nak belajar buat kek
Mak dh beli 2 oven, 1 kecik, 1 besar
Aku pun xpaham kenapa dia beli 2 oven
padahal ktong bukannya teror bakery
Hahhaa, tp aku nk try buat kek korsng dulu, pastu muffin
Kalau sedap aku bawak balik UMK
kalau x sdap aku beli je bwk balik UMK hehe


Cuti ni jugak,
Tugas wajib bawak budak pergi balik sekolah
At the same time, kene upade skill driving
Tapi xdelah nak jadi F1 driver pulak
Dan cuti ni jugak
Kena update blog vet aku yg dah sebulan x update tu
Blog aku (bukan yg ni) mendapat smbutan dlm dan luar negara
Sampai sorang mat salleh ni contact via mail minta aku linkkan blog aku kat page dia
Dia nak bayar 50 dolar via paypal sebab dia ckp blog aku ni sesuai untuk educational purpose kat link dia
Tapi aku tak bagi response lg, cuma aku ckp nk tgk dulu page dia cmne, mane tau kot2 internet scam ke
Hopefully biarlah benda tu halal
Dapat gak duit hehe
Tapi blog aku bukan untuk business, promosi
Blog aku untuk share dgn sume org, especially budak vet seluruh dunia
Biar nnti dah grade, kene outstation overseas (cehh perasan) mana tau vet kat neara tu kenal aku ke
hehe
kembang kempis hidung lol


Last sekali,
nak update skill memasak
Yeah aku tau aku xpndai masak
masak tu agak makan2 sendiri je
Tapi kalau nak kasi org tu xlah
Aku nak jadi macam mak aku, masak pun sedap
Cuti ni pun kena tolong mak aku siapkan tempahan katering
Sambil tu belajar la memasak
aku macam lepas geram je
sume benda aku makan
bayk pulak tu ==''
Tapi time ni la nak makan, dah balik umk kene stick tu strict diet rule
Klau tak impian ke 52kg xkan tercapai


Hahaha K la nak tgk tv
hoho rumah aku dh pasang unifi
aku bleh bukak fb, youtube kat TV plasma
laju lak speed internet yu
gile la kan
nak tgk youtube sepuas2
Macam promoter unifi la aku ni

Salam 2 all


ps: malas nak upload gmbar huhu



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment