RSS

Doomed!

Sometimes tuan punya badan memang sangat sengal buat keputusan terburu-buru. Sometimes je, bukan selalu. Hasilnya, memang habis la aku! >.<

Alkisahnya, parents tanya aku balik UMK berapa hari bulan, aku cakap 5hb sep kut, abah pun suruh aku online website airasia dagn firelfly check ticket balik masa tu. Dengan malasnya, aku pun bukak la...

(Sebenarnya niat nak merajuk sebab parents tak dpt hantar aku balik KB sebab dorang ada tempahan show open house time raya. Haritu janji nak hantar aku balik, last2 dorang cakap nak datang KB bulan 1..aishh tensen!)

Tengok2 tiket, bapakla mahal, kalau bagi duit raya pun mesti xdapat cover tiket flight aku ni. Terfikir nak naik bas tapi paham-paham la mak aku tak bagai balik sorang. So aku pun godek2 la website airasia dgn firefly tuh, tibe2 aku ternampak ticket murah tapi ticket tu on 7hb sep sedangkan 5hb aku dah kena ada kat UMK. aku pun fikir2..

  1. Junior masuk 6hb (mesti fakulti sibuk)
  2. Presentation LI mesti lambat skit (sebab fakulti sibuk)
  3. External exam? (kut minggu depan lepas junior masuk)
  4. Lot balik 8hb (hehehe...boleh la kut balik lambat..hehe)

Sebab tiket murah punye pasal, aku pun click la kat tarikh 7hb tu..(petang pulak tu) pastu detail2 lain suma abah isi. Tau2 je dah tak sampai 5 min secara rasminya dah book firefly balik KB. Aku sebenarnya risau kena marah dekan kalau dia tau aku balik lambat memang mati la kan. Tapi entah la, aku buat dek je.

Tiba2 teringat 1 bende ni..external exam..turn aku bila? ahh sudah

MESTILAH AKU KENE AWAL SEBAB NAMA AKU KAT ATAS IKUT ALPHABET!!

Sekian,,

T.T

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment