RSS

Should I or shouldn't I?

Cuti bulan puasa ni aku rasa nak buat voluntary practical kat klinik haiwan dekat dgn rumah aku. Daripada aku tak buat apa-apa time cuti baik aku buat something yg ada benefit dalam hidup aku. Klinik Haiwan area Lembah Kelang ni memang berlambak. Mostly dekat-dekat je kat rumah aku ni. Masalahnya...


Hampir 90% pemilik klinik semuanya orang bukan Melayu punye....wahhhh apasal la takde klinik orang melayu kat area aku ni?? sememangnya, truthfully is, aku memang takut nak bekerja dengan orang bukan Melayu ni (ni lah aku menyampah kalau aku sendiri boleh skeptical pasal racial issues ni) tapi tengok la sekarang isu-isu racial melibatkan melayu dengan bukan melayu. Memberi effect sgt teruk. Dahla ni area KL. Aku bukan racist tapi aku takut kalau orang yang racist dengan aku. Huhuhu


Ke aku sendiri yang ragu-ragu ni? kut2 dorang biasa je, nak tolong vet student (hopefully dorang fikir macam ni la) Aku tak call lagi klinik yang aku nak buat practikal ni. Tapi takut la kut, direject. huhu


Fikir dalam-dalam nak pergi ke tak. Minggu depan dah kena pergi praktikal kat Port Dickson, balik 4 minggu tu terus kena pegi buat praktikal kat klinik..(kalau jadi la)

Ya Allah, berilah kekuatan pada hambaMu ini... :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment