RSS

lemahnya iman ketika diuji

Recently, baru habis perlawanan volleyball. Kumpulan kami, Binturong Stars dapat 4th place. Ok la kan? Tapi masa main tu memang enjoy la..huhu Tetibe jatuh cinta pd sukan volleyball ni. Haha

Aku la paling emo time tu, I wasnt mad at anyone, I just truly disappointed of myself. Bola yang depan mata pun boleh dig keluar court. Bodoh gila rasa diri ni. Tengok Asma, Akmal yang agak teror la buat aku rasa I'm the most useless brat in the team. Tapi team aku seriously sgt penyabar dengan perangai aku yang selayaknya kena pelempang sebab tak boleh kawal emosi. Aku pun rasa bodoh gila kenapa aku boleh buat hal depan court sampai tak nak salam kumpulan lawan. Kalau la roh aku boleh kembali balik masa tu, memang aku dah tampar diri sendiri. Aku pun rasa orang yang tengok tu menyampah dengan aku shouting tgh2 court. Sengal!

Aku memang susah nak terima kenyataan mengecewakan, sebab tu la aku jadi camni. The panic situation has revealed my true colors, the darkest part of my angelic face. Angel kah? haha

Lemahnya iman ketika diuji dengan kekalahan, sehinggakan aku bertanya dalam hati kenapa Allah tak bagi aku menang? Sekali lagi, aku rasa nak sepak diri sendiri. Ya Allah, ampunilah dosaku atas kebodohan yang telah aku lakukan..

Kepada kumpulan lawan yang terkena tempias marah, sorryyyyyyyy!!!! :((

Kepada Binturong Stars, tahniah atas usaha keras kita bersama dan SAYA MINTA MAAF SANGAT-SANGAT KERANA TAK BOLEH MENGAWAL PERASAAN SEWAKTU PERLAWANAN.

Papepun aku enjoy semalam dan redha semuanya berlaku.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment