RSS

Service unavailable

Dukacita dimaklumkan bahawa aku tak boleh update kedua-dua blog disebabkan tengah paktikal kat sebuah ladang terletak di Port Dickson. Kat sini internet sangat susah nak dapat line sampaikan nak bukak FB pun loading sampai sehari,, apatah lagi blog. huhu

Terseksa jiwa aku nak online sbb kena buat scientific researh..tp aku redha je la, kerja 7 hari seminggu pun aku dh tak kisah, aku sangat bersyukur sbb dpt supervisor yg terBAIK dan doktor yg sgt2 helpful tolong buat assigment kami. hehe. Makan pun 3 kali sehari termasuk sabtu ahad, rumah selesa, facilities byk, apa lg yg aku nk keluhkan, x semua yg kita harap akan dpt, jadi bersyukur la apa yg ada. :)


Salam Praktikal dari Port Dickson :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment