RSS

Puan ingat saya tak ada maruah ke hah??

Pn X: Eh, kamu ni siapa? student kan??


Me: Yes,

Pn X: Awak tak boleh masuk pintu tu, you are not allowed to enter here. Keluar balik, pergi pintu depan sana. Now!! Go!!! (raising her voice)

Me: Sorry..

Pn X: &%#**(&^%^*&*7^3%!#8

A moment later...


Pn X: Nak jumpa siapa?

Me: Pn Hajar, nak attach surat..

Pn X: Pergi tunggu kat kerusi tu! (tunjuk kerusi), Pn Hajar solat


30 minites later...


Pn X: (nak keluar office) awak ni nak hantar surat apa? (SHE TOOK THE LETTER IN MY HAND AND READ) .....nnti pergi jumpa dia

Pn X returned the letter and walked away and shot the door very hard depan aku =.=''


***************************************************************


First of all, memang aku tak puas hati
Ok, memang betul aku salah masuk pintu belakang office tu dan dia nmpak
Fine, memang salah aku
Tapi, aku bukan budak sekolah yang perlu nak marah
Cakap baik-baik la kalau nak tegur pun
yg ni marah-marah (halau lagi tu) aku depan sorang lecturer jepun dgn sorang staff office tu
Aku manusia yang ada maruah, aku boleh dengar kata,
Pn X nmpak aku macam low class, dia tengking halau aku keluar
Jatuh maruah aku depan staff2 kat situ yang dengar aku kena marah
Mungkin dia ingat aku budak INTECT, budak-budak yg kene repeat english
Sekalipun budak INTECT, mereka pun ada MARUAH. Mereka manusia yg boleh dengar kata
Pn tak tau ke saya budak VET???? SAYA BUDAK VET!!!(bukan nak bangga, tapi sebab geram teramat-amat!)
Pn, kalau you nak marah pun, beragak la depan orang, jaga la air muka saya
Masalah kecil je pun
Bukannya menjatuhkan nama universiti pun,
Tegurlah saya dengan cara yang baik, saya bukan budak sekolah yang perlu dimarahi


Lagi satu
Puan tak ada hak ambil surat dan baca surat saya!
Surat saya adalah hak peribadi saya dan si penerima
Puan tak ada hak untuk tau isi kandungan surat tu!
Puan tak ada kuasa!! Puan ingat ni surat cinta ke??
Saya berurusan dgn orng lain bukan dengan you
Bukannya nak hantar surat taliban
Muka saya muka pengganas ke???


Inilah Melayu kita, dah dapat pangkat tinggi nak berlagak
Sungguh menyampah
Jangan sampai student lain sumpah Puan, barulah tau langit tinggi rendah.
Mak Bapa saya tak ajar sumpah2 orang ni, especially orang tua macam Puan
Tapi sorry to say, saya dah memang hilang hormat dengan orang tua macam Puan!


ps: Mood panas!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment