RSS

Blog baru

Ok, tak tau la kalau kamu-kamu dah tau bahawasanya aku ada second blog. Blog yg diberi nama "Dr Meducci's vet blog" sebenarnya experimen untuk menguji konsistensi aku belajar dan update informasi berkaitan vet. Bila tak buat macam ni boleh lupa semua yang aku belajar dalam dan luar kelas. So I've made my decision to create a blog about veterinary medicine.

Blog ini diinspirasikan oleh seorang doktor vet yang pernah buat ceramah kat UMK. Tapi dulu-dulu mana ada blog, jadi setiap apa yang beliau dapat dan ingin kongsikan, beliau tulis dalam buku nota kecil yang bertahan dari zaman student sampai sekarang.

Dr Azri cakap: Make Merck's veterinary book as your bestfriend...

Walaupun aku sangat jarang baca buku tu, tapi at least aku baca la jugak kat internet..sebab tu aku buat blog ni.

Ni link dia


Alhamdulillah, masa yang tak banyak pun sempat aku update sikit2 blog ni dan harapannya sampai bila-bila la.

Siapa rasa nak follow, dipersilakan kerana aku baru je letak follow link kat situ. (sebelum ni xde sape boleh follow) dan anda boleh komen! Tapi jgn la blog ni korang komen kat blog vet tu..huhu


Selamat membaca!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment