RSS

antara aku, kau dan bestfriendku

Sorry yer, lama tak update blog sebab kesibukan maksima 2-3 minggu lepas. InsyaAllah aku ada pelbagai cerita menarik yg nak dikongsi bersama. Aku lebih banyak menghabiskan masa update blog vet daripada update blog merapu ni. hehe

Aku cuma nak bagitau hari ni


Aku tak suka kepada lelaki yang hanya nak rapat dengan seorang perempuan sebab dia suka dan nak kenal dengan kawan perempuan tu. Jangan gunakan orang lain untuk tujuan berkenalan ini, melainkan kalau perempuan tu dah tau lelaki ni minat kawan dia. Kalau korang minat pergi je la kat dia, jangan guna orang lain!

To tell you the truth, yes, perempuan memang cepat perasan. Once dia dah tersuka, memang susah dia nak lepaskan dan terima hakikat yang lelaki tu minat KAWAN dia sendiri. Apa tah lagi bestfriend. Jangan buat macam tu yer, walau sekeras dan sekasar mana pun, kami tetap wanita. Halus perasaan dan jagalah hati kami :)


Huh, pagi-pagi dah emo. Ape cite?


Oh lupa. perempuan perlu juga macam tu kan? jgn guna laki lain untuk tackle kawan laki tu. So, ingat Intan, seminat mana pun kau kat laki, ada batasannya..mak aku beberapa kali pesan, jaga hati orang lain selagi mampu, tapi jgn la sampai hati sendiri tak terjaga..hehe


lalalalalalalala~




Flirtation and jealousy

Jumpa gambar ni. cantikkan??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment