RSS

kejutan!! surprise

Hari ni aku mula masuk kelas. Masuk je terus kena attack dgn Dr Norhisham tanye kenapa semalam tak datang. Macam cikgu sekolah je haha. Aku jawab "baru balik" dia tanya kenapa baru balik. Aku jawab "book tiket lambat" dia tanya kenapa book tiket lambat. Aku jawab "abah yang book" Dia tanya lagi kenapa ayah yang book " Aku cakap "kredit kad dekat dia" bla bla bla last sekali dia cakap jawapan aku susah dia nak terima..ok, penangan ponteng kelas sehari haha

Dr Norhisham ajar falsafah ilmu, soalan dia tadi tu soalan radikal, nak tau punca akar umbi. Blurr jugak la aku masuk kelas dia ni, soalan-soalan dia semua buat kita kena fikir macam Aristotle. Tapi yang best, aku suka Dr Norhisham ni, dia membuatkan semua orang berfikir tentang hakikat kebenaran.


Lepas kelas pegi klinik mintak ubat selesema. Baru time tu aku tau result dah keluar. =.='' Tapi aku check pukul 1 sebab aku ada kelas kenegaraan.

Kenegaraan sgt best. You could see my excited face when Dr Azizul start to talk about nation, history, perundangan and all. Can't wait for the assignment!. That'll brush up my knowledge about Malaysia and refresh the history-the subject I was in love during school


Check result: 3.82 alhamdulillah, tak sangka boleh score. Paling mengejutkan pharmacology aku dpt A. Maintain dean lagi :) Tak sia-sia tutup sebulan FB. Hehehe. Hasil doa mak abah serta kawan-kawan, diri sendiri, serta hasil usaha telah membuahkan hasil. Alhamdulillah, syukur atas segala-galanya, aku berpeluang nak pentas terima anugerah dekan lagi :)

Kepada yang tak dapat dean list or sikit lagi nak dapat, bersabarlah, dengan usaha yang maksimum bukan mustahil untuk memperolehi kejayaan. Dean list, pointer bukan benchmark untuk segala-galanya. Mereka hanya tiket untuk bergerak ke level seterusnya. Apa yang penting usaha dan kemahiran serta minat anda dalam bidang yg diceburi.

Ucapan terima kasih saya khas buat Mak abah yang selalu support dan berdoa untuk aku, lecturer-lecturer, kawan-kawan Probono, Lolot roomate tersayang, dan rakan-rakan yang lain. InsyaAllah kita usaha bersama untuk peperiksaan yang akan datang.


ps: Excited gila! Hehehe.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment