RSS

sebelum balik

Thanks to yesterday, I couldn't update my second blog. Aku bertekad nak update hari-hari tapi blogger.com ada masalah, so tak dapat nak update. =.=''

***************************************
Semalam ikut abang aku jalan-jalan dgn Kak Tini kat Sungai Wang Plaza. Mula-mula aku tak nak ikut sebab hari ni (sabtu) nak jalan-jalan dgn best fren skolah, si Lela. Nanti habis duit. Abang aku insisted suruh ikut pastu dia cakap dia nak belikan aku baju untuk annual dinner aku vetnite nanti.

Buang tebiat ke ape abang aku ni?

So, pe lagi orang dah nak belanja pegi je la kan..hehe

Mula-mula pergi Astro kat Bukit Jalil sebab nak dapat tiket free tengok Maharaja Lawak (idea abang aku) tapi bila sampai sana guard cakap dah habis, so pulang dengan hati yang hampa. Haha. Aku tak berminat pun, tapi 1 family aku suke termasuklah mak aku =.=''


Pastu sampai ke Sungai Wang Plaza, hampir 3 jam cari baju aku, pusing 1 mall, sampai 6.40 ptg. Kelam-kabut solat asar, first time aku rasa tak penat berjalan sebab cari baju shopping. Banyak dress murah-murah, sale sana sini, tak tau nak pilih mana 1.


Ada 1 dress cantik, aku dah try memang cun, pastu aku cakap dgn abang aku nak round tengok kedai lain, pastu bila tak dapat, datang balik kedai ni, last-last ada orang dah beli. Dah la baju tu tinggal 1. Melepas..


Kedai yang sama, cari dress lain. Tapi ade satu salesgirl indon bodoh marah kat aku, sebab aku masuk fitting room tak beratur. Kalau ye pun, cakap la kat customer elok-elok, yang ni cakap marah-marah nasib time tu ramai orang, kalau tak nak je aku speaking kat dia, sedar la sikit awak tu orang mana, nak belagak pulak. Bodoh nye indon!

Satu lagi kes, dress dah pilih, mintak sorang salesgirl ni cari yang baru sebab yang aku pegang tu display, dia cakap baju tu dah habis. Pastu abang aku suruh tanya lagi sorang salesgirl ni, dia cari pastu jumpa, dia bagi kat abang aku, pastu abang aku tunjuk baju tu kat salesgirl yang first tu, pastu salesgirl first tu gaduh dgn kawan dia depan aku, dia cakap dress tu kaler lain, last-last salesgirl first tu kalah, memang baju tu banyak lagi pun.


Kes lain, kak Tini mintak accessories rambut yang baru bukan yang display, dia cakap dah habis.


Apasal la sume pekerja indon kedai tu bodoh dan malas nak cari? Nasib baik baju kedai tu semua cantik-cantik.


Dress aku biasa-biasa je, boleh pakai dinner dan jalan-jalan, aku pun taknak bazir-bazir beli dress tapi tak pakai, duit orang, bukan duit aku.


Tak boleh tunjuk gambar..nanti tak surprise malam vetnite hehe


Tetibe pulak aku rasa sayang dengan abang aku, jarang dia nak belikan aku barang. Hehehe. Tapi tak beli pape pun aku tetap sayang dia, even though we fight a lot. But he will always be a brother to me :)


Hari sebelumnya pegi tengok cerita KONGSI, ni pun abang aku belaja gak. Besok tanyangan (12 mei 2011) tapi hari ni dah beli tiket. Abang aku dapat tiket pkul 9.30 mlm. Itupun 12 mei punya seat semua dah sold out. 1 family pergi dengan Kak Tini. Sebelum tu masuk YAMAHA music sebab parents aku kan minat music. Aku je entah ikut gene sape, hehe


Best piano ni
Dating with a musician is not a bad idea kan? hehe



Moment of truth, harga piano ni boleh bayar JPA aku haha

\

First baru aku tau yang bende ni drum electronic =.=''



Muka abah yang fokus tengok bende2 ni



Bilik guitar


Tengok movie KONGSI best giler!! First time aku terminat Shaheizy Sam, semua watak dia boleh main, sedih, ganas, comel, apa-apalah. Congrates Farid Kamil, movie ni best la. Ada part yang tergantung tapi aku rasa dia nak buat KONGSI 2 kut, Huhuhu


Papepun cuti kali ni best, semua orang belanja aku., makan sedap, naik 2 kilo, mak aku supportive bagi je apa yang aku nak makan. Huhu. Yela lepas ni bulan 8 baru balik rumah.


PS: Chicken Chop KFC tak best la, kecik better beli snack plate. Yang best pasal chicken chop KFC ni, brown sauce dia sedap. ^^


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment