RSS

Aina's top phobia




1. Cockroach

Aku benci lipas!! Makhluk yang paling menakutkan dan menggelikan dari harimau or lion.
Seriously aku boleh jerit dan nangis kalau ada orang bagi aku bende ni. Tengok gamba pun geli weyhh!! yekkk



2. Belon

Bende ni pun paling ditakuti especially time birthday orang. Ada cerita disebaliknya kenapa aku takut belon sampai sekarang. Tapi memang super takut especially masa pecah. Pernah 2-3 birthday orang yang terpaksa aku balik awal sebab aku nampak benda ni..So, birthday aku jangan main bende ni kalau xnak aku pengsan



3. Water

Tengok cantik je pantai ni, tapi tengok air tu..Aku memang dari kecik phobia air sebab abang aku pernah tolak aku kat sungai kat kampung walaupun air tu cetek, tapi aku menangis tahap histeria kat sungai tu, last-last abah datang tarik aku pastu simbah dengan air perigi (yg ni sebab apa aku pun tak tau) pastu abang aku kene marah hehe. So, sampai sekarang aku phobia tapi tak la sangat teruk.hehe

Aku pernah mimpi lemas sungai...wooo takut giler :(



4. Math

Subjek math adalah subjek yg tak pernah aku suka since kindergarden! Yup I hate math or pape yang berkaitan dengan math. Kat matrik la paling sengsara sem 2 woii..aku pun tak tau macam mana final sem boleh dapat B sedangkan midterm aku F hehehe..rezeki tu..alhamdulillah...physic dan chemistry yang kira2 tu boleh tahan gak tapi kalau calculus...



5. Broken heart

Tak perlu tanya kenapa...paham-paham sendiri ^^







ps; Jom makan roti canai sardin!





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment