RSS

can't stop this madness..

First of all, kena mengucap banyak-banyak sebab internet yg slow giler ni. Seriously, what is wrong dgn celcom nih?? kalau tak bayar cepat je potong tapi service macam tunggu kucing bertanduk. Aishh! nk tunggu bukak post ni pun hampir 10 minutes kena tunggu.



I've been in a very unpleasant mood. I mean very UNPLEASANT. Ada je bende yang nak bagi sakit hati datang. Entahlah..


Berat badan semakin turun. Selamat tinggal 60kg. Hello 50's! hehe. Tapi...aku boleh rasa perubahan dalam badan aku sendiri. Muka aku tersangatlah pucat macam orang sakit. Dekan aku pun tegur. Siap perli lagi. Pastu aku kerap demam@sakit. Mungkin tak cukup zat ke sampai selalu immunosupression ni?? Tapi memang aku akui, aku pucat. The problem is, I DID EAT!! aku makan nasi setiap hari, cuma sekali sehari sahaja. Orang lain yang nak diet kan mana nak sentuh nasi kan? Tapi aku ni makan je. Mungkin kurang bersenam kut. Tak de masa la.


Semalam paling sakit hati, baju aku hilang kat bilik ampaian. DAHLA BARU BELI!!!! tengah tak de duit ni pulak ade orang terambil baju aku?? adoiii. Tapi xpe, aku dh letak notis pulangkan semula, mungkin orang tu silap ambil kt kan??


Immuno test yang buat aku immunosuppresion!. Entah apa Dr Ali set soalan ni?? pening aku nak jawab. I was seriously sakit perut time that time and even now, memang tak selesa masa jawab tu. Tapi dah hantar kan..malas dah nak fikir lagi


JPA tak masuk lagi. Dengar cerita masuk 14th Feb. Apa la pasal nak bagi time Valentine ni? Macam nak galakkan sambut je dgn rm 5000++ dalam account. Astagfirullah Al Azim..Hopefully masuk secepat mungkin before CNY kalau tak memang tak berjalan la aku dgn member2 aku.Huhu. Mak Abah, nak duit lagi..hehe

Air..malas la UMK selalu bagi alasan nak selesaikan masalah air secepat mungkin tapi selalu je tak de air. Macam tak ada tindakan. Penat aku ulang alik dari blok ke blok cari air. Sudah letih nak sabar. Kalau saman student laju je tapi masalah ni dari sem lepas lagi tak selesai2 =.=''


Risau dengan subject-subject ni. Mungkin sebab selalu stress yang buat sakit kut. Badan aku tak kuat la..


Busy life kan seronok?? Tak de masa fikir pasal benda lain.

Oh yeah... I fall in love with Always (Air Supply) and I wanna dance with somebody (Whitney Houston) it makes me feel high!! ;D Kurang stress sikit.



I'm still missing both my Abah and Kulip. Kalau lah Abah boleh bawak Kulip datang sini kan best??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment