RSS

hell freezes over

Minggu ni adalah minggu kedukaan buat aku. Macam-macam perkara yang telah berlaku. Yet I'm still thinking whether I made the right decision or not. Aku tak tau macam mana nak luahkan lagi, hanya mampu menahan kesabaran setelah memikirkan apa yang telah terjadi..



How do you feel when the thing you ever wanted sooo much in your life, but when suddenly when you have opportunity to get it, you'll have to let it go, because someone's ORDERED you to do so...


This is what happened to me...


I'm still grieving. Aku masih cuba untuk melepaskan impian ini, dan lupakan mengenainya, walaupun aku tau aku masih xkuat untuk melakukannya.


Kawan2 lah yg byk bantu menyenangkan aku minggu ni..Terima kasih :)


Lesson learned: Lain kali jangan terlampau excited sgt, and YOU'LL HAVE TO PUT IT SECRET DON'T LET ANYONE KNOW IF YOU'RE ON FOR SOMETHING

Mereka xpaham apa itu kebebasan! Apa yang mereka paham ialah kecemerlangan akademik sahaja!

Kami tidak pernah melupakan akademik

Kami tahu dimana kami berdiri

Kami tahu kemampuan kami

Orang lain juga cemerlang walaupun mereka juga diberi kebebasan mutlak

Mereka hanya memikirkan kepentingan mereka


Aku tahu mereka jaga kami, tapi at some point you'll just have to give them what they want. This is their only chance. Mana tau lepas ni maut jemput bila2 masa saja, barulah kamu mahu menyesal.


Men is made by EGO, their life is everything beyond what people like us think.


We're here to make friends not enemies!!

-------------------------------------------------------------

Aku telah cuba redha segala apa yang telah berlaku sebab pesan mak, kadang2 apa yg kita nak tu xdapat, mungkin ada hikmah disebaliknya, dan mungkin Allah nak bagi something yang lagi berbaloi dan bagus untuk aku. Wallahualam


Masih mencari mood yang bagus untuk minggu ni :)





ps: I'm sooo in a deep shit in mid-term physiology III, haih placentation =.=''



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment