RSS

losing touch,,

Kalau aku cakap aku ni bodoh, dapat pulak aku ni ambil kos vet . Nak cakap aku ni pandai, xdpt jugak score dean list. Entahlah, nk ckp 50-50 plak rasanya, ade byk bende yg sepatutnya aku tau tp xtau.


I should have not wasted my life doing unnecessary things. Now, be prepared to pay for it!!

Sem 1 dan sem 2 dah berlalu, rasanya macam baru sebulan kt bumi kelantan ni. Apa yg aku belajar ek sem 1 sem 2 ni?? rasanya, mcm xbyk je...byk bende aku lupa =.=''

Baru2 ni recap balik gross anatomy dgn Dr Rahman, and I felt very bad. Banyak bende yg sepatutnya aku kena tau, sebab sekarang ni anatomy 3 is more to histology. Yang gross is no longer prior. Apa yg aku belajar sem lepas smpai skng masih terkapai2 gross anatomy???

Dr Rahman ckp, dont feel bad, sebab sem lepas kami equipment xcukup, speciment xbyk, so byk yg kena refer gambar tapi...... aku xrasa pon mcm tu. As a student, I should do a lot of efforts, cari kt internet, buku or any sources to obtain knowledges. Bukan sekarang ni. Its TOO LATE!!
Kalau gross anatomy pon x master lagi, I going to face HE*L during clinical years!!

I shouldn't wasted my time doing nothing but study! Biarlah social life tu 20% je asalkan status aku dh jatuh merudum. Call me anything u like, nerd, skema, ke ape ke, but this is the life I've always wanted. I dedicated my life to study, to be a successful vet in the future!


To Dr Rahman, thanks for all the motivations and guide. You are such a wonderful person I've ever met. xde lagi aku dgr lecturer sanggup dtg lab on week days untuk ajar student yg berape kerat je dtg, but ure still here for us. I am very grateful to have you here :)



I'm going to make you proud someday!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment