RSS

Dia atau ??

awak ,I'm sorry kalo lambat reply msesj awak,
but saya memang nak kawan dengan wak,
boleh kan?


dia lagi... dah berapa kali dia anta msg mcm ni, tanya kabar, tp...
I dont know what else to do. Nak reply, nnti mcm2 cerita pulak dia tanya. Aku respect dia sebagai kawan tp, aku takut dia simpan perasaan...aku dpt rasakan dari dulu lagi. Pernah dia nk declare tp terang2 aku tolak. Pastu dia anta msg2 lagi, tp aku xberapa layan and keep on asking smpai la 1 hari dia ckp aku ni xikhlas kawan dgn dia. Apa aku nk buat?


Kalau aku layan lama2 pun, takut secara automatik memberikan harapan kt dia. Aku juga takut aku akan tersangkut dgn dia ni. Tapi kalau x layan pon, nnti dia ingat aku ni sombong..hmmm


time dulu, selalu gak aku chat dgn dia ni, aku ingatkan xde pape, tp hati aku dpt rasakan something different psl dia ni, dn terbukti betul. I'm sorry, I just can't..


Aku masih lg trauma kejadiaan lepas, cukuplah kalau aku katakan hati ni xbersedia lg untuk mana2 lelaki, dan kalau ada pon, aku berharap sgt2 jgnlah buat masa sekarang. Aku xmahu komitmen lain selain belajar. Tak mahu lagi lukakan lagi hati ini yg masih berbekas...biarlah ianya tertutup buat sementara




Ya Allah jauhkan aku dari perasaan CINTA..
Bawalah diri ini ke jalan kebenaran
Amin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment