RSS

Tapi Bukan Aku..

Song of the week - Tapi Bukan aku



Jangan lagi kau sesali keputusanku
Ku tak ingin kau semakin terluka
Tak inginku paksakan cinta ini
Meski tiada sanggup untuk engkau terima

Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semua
Lebih baik jangan mencinta
Biarku dan semua hatiku
Kerna takkan pernah kau temui cinta sejati

Berakhirlah sudah semua kisah ini dan jangan kau tangisi lagi
Sekalipun aku takkan pernah untuk mencuba kembalik padamu
Sejuta kata, maaf terasakan percuma
Sebab rasa aku telah mati untuk menyedarinya...

Tapi bukan aku...Ohooo

Semoga saja akan kau dapati
Hati yang tulus mencintaimu
Tapi bukan aku...

Berakhirlah sudah semua kisah ini dan jangan kau tangisi lagi
Sekalipun aku takkan pernah mencuba kembali padamu
Sejuta kata, maaf terasakan percuma
Sebab rasa aku telah mati untuk menyedarinya


Sebab rasa aku telah mati untuk menyedarinya....


Let go LOVE..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment