RSS

sweet sour bitter week

I wasnt have a chance to pour my thought on blog lately due to busy-ness working on the most chaotic week of the month. But still, another test is coming next week. :b


Busy giler dgn sukan, dan karnival kokorikulom UMK. Aku xmain sukan sebab hari tu demam, tp rasa agak bersalah gak sebab tgk kawan2 aku yg struggle main sampai kena masuk 2-3 game berbeza. Ish, len kali kene masuk jugak!! tp yg best tgk vetto la, sume game kena masuk. Yg kelakarnya, lepas abis main ping pong, penat2 tu terus kena futsal.

Paling best time Krisma (sukan) ni is cheers. LOL fakulti lain xde cheers pon tp vet yg semangat giler walaupun byk game kalah. Tp xpe, biar kalah asal semangat tu ade! Macam2 jenis cheers lead by Shira. Byk kali gak la aku jerit. Bukan byk kali tp BANYAK SGT. hahah

No pic sebab xde masa nk ambil gmba time sibuk2 tu..

Congrats to Ping pong team!! kita menang keseluruhan!
To all vets, xpe, kita kecil lagi, nnti insyaAllah kita akan menag juga yg lain


About karnival kokorikulum, I was one of the AJK to manage pameran aktiviti VETSA. I thought the job will be as smooth as what we (VETSA) have done before tp something was up, seriously, I cant bear no more

this is one of the reason why I want to quit as VETSA secretary as soon as possible!!

Memang time tu frust giler sebab org tu memang x consider dgn keadaan kelam kabut sbb karnival ni baru diberitau 2 hari sebelum event tu berlaku. So aku paham la, bende ni kene cepat pastu org tu xconsider, nak jugak benda tu hari tu gak. Dont u ever consider? u want it by 5pm tp u ask for it at 4pm!!! kalau mintak bende tu besok xpe la lg, yg ni ishhhh


Penat nk bertekak lagi, I want to quit soon!!


Setelah 2-3 hari struggle siapkan itu-ini smpai dtg kelas lambat 30 min, akhirnya berjaya jugak karnival hari tu. Penat aku xcukup tido berbaloi apabila booth VETSA menang booth tercantik mengalahkan 31 booth yg lain. Alhamdullilah, Allah nak uji aku hari sebelum tu untuk dapat yg terbaik. Penat terpacak depan booth dari 7pg-2ptg adalah untuk mengambil bahagian setelah x masuk sukan berbaloi juga


I am very grateful to be in Vets family, We are the smallest, but yet we are the loudest of all. I love you guys!! ♥ ♥ ♥


As the time passed by, aku terserempak dgn seseorang yg aku kagumi selama ni. Hati aku tersentuh tengok dia menadah tangan berdoa dgn penuh kusyuk di surau sewaktu lelaki2 lain sibuk berhibur di dewan besar. Sebelum ni pon aku selalu nmpak dia juga tp kali ni...entahla, perasaan aku je ni


Bila aku bandingkan diri dia dan diri aku ni, memang xlayak langsung mcm langit dan bumi. Aku tau diri aku ni macam mana, dan walaupun aku xkenal dia sangat tp aku rasa dari raut muka dia byk memberi maksud yg tersendiri. Beruntung betul sape wanita yg dpt tawan hati dia, dan aku tau, aku bukan wanita bertuah itu. Aku hanyalah layak bersama seorang lelaki berhati batu, yg berego tinggi, sesuai dgn perangai aku. Tak mungkin aku akan bersama org yg sebegitu kental imannya, yg bakal menjadi seorang pemimpin


Berpijaklah pd bumi yg nyata, cik Meducci. He deserves someone better that I do, while I'm trying to hold it now in my hands, but it will slips through like soft drifting sands, and I will never ever can hold it forever...


Crushh~~ Leave me awayy....


=.=''




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment