RSS

A little teddy bear named Bono

aku suke teddy bear. Tapi aku xde teddy bear. Bukan xmampu nak beli tp nak org yg bagi..hehehehehe..


dulu masa kt matrik, selalu tgk budak2 matrik angkut teddy bear yg bf dorang bagi naik bas. dh la besar2 pulak tu smpai kene beli tiket seat bus untuk teddy bear yg besar tu.Pastu, tunjuk kt kawan2 lain dengan bangganya. Aku plak hanya mampu pegang je pastu mula la terbayang-bayang ade la org nk bagi kat aku..ehem ehem.. hihi

xpernah rasanya aku mengidam nak teddy bear sgt tp sebab ramai budak2 sebaya aku yg tido dgn teddy bear, aku pon rasa nk jugak. yela, pengaruh org ramai. Teddy bear ni pemberian yg org akan appreciate, countless values instead of its cuteness. Rasa diri ni comel pulak pegang teddy bear. hehe.


Akhirnya pada 17 julai 2010, ade la sorang hamba Allah ni yg hadiahkan aku teddy bear. Bukan Birthday aku, tp hadiah saja2 je. Time tu baru lepas solat asar lepas balik dari Lecture series sebagai MC majlis.tup tup, ade org dtg bilik letak 1 bungkusan atas katil aku. Masa tu aku tengah separa baring atas katil dgn telekung. Blur2 la jugak.






Special gift to Aina Meducci



Tadaaa!!!



cute nyeee

xsangka pulak dpt teddy bear. Terharu aku ade juga org yg sangggup bg teddy bear kat aku. I named the teddy bear "Bono" as the value of friendship to the person that I meant to be forever. I will love Bono as much as I love the person that gave to me.
It was like a dream come true. Thanks to you my friend, I will always hold Bono as I hold you in my heart..



tgk kucing ni gigit my Bono!! >.<''


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment