RSS

For him : The one that I love

Tanggal 17 Mac 1988,
lahir seorang baby lelaki kt dunia
bertempat di HBKL
si ibu amat gembira kerana kelahiran itu
yg telah menamatkan 10 tahun kemarau tanpa zuriat
lupa terhadap luka ceaserean yg hampir2 meragut nyawa
menatap kelahiran sulung
yg dianggap sebagai pemberian Allah yg paling Agung
Baby tu, diberi nama
Ahmad Kamal Bin Kamaruzaman
He is my the only brother in this world
He's the one


Tanpa disedari, dah hampir 20 tahun aku hidup dgn dia
susah senang bersama
pergi mana bersama2
makan pun bersama2
kena marah bersama2
gaduh pon same2
pendek kata sume same
in a good, hard times
he's the one


Walaupun kita gaduh mcm israel-palestine
(kau israel, aku palestine..heheh)
Walaupun ko selalu buli aku
Walaupun ko selalu tipu aku
Walaupun ko selalu nk menang
Walaupun ko selalu sakitkan hati aku
Walaupon ko suka sakat aku
Walaupun selalu buat aku nangis
Walaupun ego ko setinggi Everest
Walaupun laluan kita dh berbeza
Walaupun kita dh jarang jumpa

Ketahuilah..

Aku sayang dengan ko
Aku rindu bila kita dh lama x gaduh mcm time kecik2 dulu
Aku xde sape2 kt dunia ni
yg kongsi darah dgn aku
yg tau kekuatan dan kelemahan aku
yg selalu ada dimasa susah senang
yg sentiasa menjadi pelindung
yg sentiasa memberi semangat
yg menjadi pertama pemberi cadangan
yg selalu bersame2 aku ke serata dunia
London, Paris, China, Mekah, Madinah
there's no other people whom I might share all the excitements
or to be there on my own
and share the darkest secret...
its only me and you

Aku tau ko sayang aku jugak
walaupon x tunjuk dpn mata
but i know, deep inside your heart
you did feel the same
when I look into your eyes
I see it sparkling with joy
and i know...
kau bangga dengan aku
your eyes tell me more than what you want to say
Nothing can change what you meant to me
Cause' you are my dearest brother in the world!!!
walaupun aku xde kakak (nk sgt ada kakak), xde adik
tp aku sgt syukur dpt abg mcm ko..
Happy Birthday Along...
Semoga Panjang umur, murah rezeki
cepat abis belajar..abiskan degree sebelum aku dpt pegang
semoga segala urusan mu dipermudahkan Allah
and

semoga air dicincang x akan putus...

Adikmu,
Aina Kamaruzaman






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment