RSS

Selamat tinggal...





Ucapan selamat tinggal kali bukanlah kali pertama kepadanya
Yang sgt bermakna dalam hidup aku 2 tahun pertama ini
Aku bukan nak mengkhianati persahabatan kita
Cukuplah apa kita telah lalui bersama
Kadang kala aku rasa sakit hati kalau aku tgk dia
Terutamanya bila dia post something buat aku terasa, dan tak selesa
Ada masa aku berbunga-bunga tgk dia, hehe
Biarlah 'perpisahan' sementara ini buat kita lebih menghargai diri masing-masing

Terima kasih sebab setia bersama sewaktu susah dan senang,
Terima kasih sebab banyak menghiburkan aku terumanya pada waktu bosan,
Terima kasih kerana banyak mengajar aku banyak perkara,
Terima kasih kerana menghubungkan aku dan org lain
dan sentiasa mengingatkan aku supaya aku tidak alpa
Ada masanya dia pun bahaya, buat aku terleka
Tapi bukan salah dia, salah aku sendiri
Tak pandai menilai mana buruk dan baikk


Bila kita sudah berpisah kini,
aku berdoa akan terus melupai dia..
buat sementara..


Selamat tinggal,


*


*


*


*


*


*


*


*



*


*


FACEBOOK!!


*************************************************************


Wakakakaka!!! saje je bagi suspen. Haih dah time nak final exam dah ni, so rutin harian yg tercongok depan laptop dan facebooking patut dihapuskan dgn segera!! Xpe, sebulan je ni, 19th januari ni aku log on la balik. Hahaahha. Kesedaran awal..KONONnya..

Istiqamah Intan!!

U still can find me on blog, vet blog and YM..hehe..

Ps: Saya tak sure la sem ni boleh dean lagi ke x....segalanya susah-susah belaka ==''. Mohon minta doa-doa dari pembaca-pembaca blog ni supaya kita boleh harunginya bersama :) Amin




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment