RSS

it is easy to say than done...

Hanya Allah je yg tau ape apa yang aku rasa sekarang ni
Mungkin Allah nak uji aku lagi..
Mungkin ujian ini tak sehebat apa yg org lain lalui
Tapi bagi aku, ujian ni berat, untuk org mcm aku..
Aku sedaya upaya nak kembalikan semangat yg mcm nk terbang
Tapi...
aku lemah bab2 mengatasi kegagalan,
hati yg diperbuat dari kaca tak mungkin jadi besi

senang je kan kita beri semangat dan dorongan kat org lain
tapi bila benda tu kena kat kita
kita sendiri terkapai-kapai
cakap senang je la
cuba kalau diri sendiri kena


aku kena move forward
cuba lupakan bende yg lepas
mungkin ujian kali ni Allah nak bagi hati aku jadi kuat
supaya jgn cepat aim tinggi2
dan jaga hubungan dgn Allah, manusia, alam
hidup susah kalau tak jaga 3 benda ni


insyaAllah..
roda akan berputar ke atas semula




ps: kena selalu bersyukur!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment