RSS

Tafsiran mimpi

Satu masa pada tahun 2009: Mimpi di patuk lipan bara

Bangun terus call mak, (nangis la jugak), mak cakap mainan tido je, jangan fikir bukan-bukan. Masa tu nak final (study week) aku pun tak tentu arah dgn masalah itu ini..

Ternyata benda tak elok berlaku...


2011

Mimpi datang lagi masa study week ni, kali ni bukan kene patuk mana-mana haiwan, tapi mimpi lemas. Lemas. Traumatic effect dalam kepala :(
Bangun tidur, proceed solat subuh
Pastu study..fikir lagi pasal mimpi tu,
Tengok laptop on atas meja, tau-tau je tekan google
search "Mimpi lemas"
Keluar senarai dalam google
Click 1 page nih, page chat islamic dream translator (wow..macam best)
Pilih kategori mimpi lemas


" Mimpi lemas, akan memperoleh berita gembira"

Aishh..biar betul, mimpi buruk tu.
Tak puas hati pergi google2 lagi
Jumpe 1 blog ni. Si pemilik pun mimpi lemas macam aku. Yang ni dia tulis

" Jika bermimpi tidak boleh berenang atau sesak nafas yang teramat sangat, anda akan memperoleh harta atau ilmu"


Entah la, mimpi kan mainan tidur, jadi tafsiran ni bagi aku tak boleh diambil kira sangat.
Teringat kisah lama pada tahun 2009, aku pun google mimpi pasal lipan bara.
Tafsirannya;

" Mimpi lipan bara akan bergaduh dengan kawan baik sendiri..."


SERIOUSLY BETUL!

Tolonglah, aku sebenarnya susah nak percaya, tapi adakah semua ini kebetulan?








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment