RSS

cubalah untuk setia

Hari ni baca note basal burung walit


" Burung walit hanya berpasangan dengan SEEKOR sahaja seumur hidup dan hanya akan mencari pasangan baru jikalau pasangannya mati.."


Tiba-tiba ni yang keluar dalam kepala aku lepas baca statement kat atas.




Apalah mahumu kasih
Kau pilih diriku di dalam hidupmu
Nyatanya kulihat ini, tak bisa kau cuba untuk setia
Sudah cukuplah sudah, ku memberikan waktu
Kau selalu tak bisa
mencuba untuk setia


Yang selalu ku inginkan
Yang selalu ku nanti
Kau cuba untuk mengerti
apalah erti mencinta
Dan harus kau sedari
Bila ingin bersamaku
Jangan cuba kau ingkari
cubalah untuk setia


Apalah mahumu kasih
Kau pilih diriku di dalam hidupmu
Nyatanya kulihat ini, tak bisa kau cuba untuk setia
Sudah cukuplah sudah, ku memberikan waktu
Kau selalu tak bisa mencuba untuk setia


Yang selalu ku inginkan
Yang selalu ku nanti
Kau cuba untuk mengerti
apalah erti mencinta
Dan harus kau sedari
bila ingin bersamaku
Jangan cuba kau ingkari
cubalah untuk setia


Masihkah aku diinginkan?
Masihkah aku didambakan?
Masih ada waktu untukmu,
bersamamu adakah ku jalani hidup?


Yang selalu ku inginkan
Yang selalu ku nanti
Kau cuba untuk mengerti
apalah erti mencinta
Dan harus kau sedari
bila ingin bersamaku
Jangan cuba kau ingkari
cubalah untuk setia


Dan harus kau sedari
bila ingin bersamaku
Jangan cuba kau ingkari
cubalah untuk setia...


**Tapi aku rasa susah betul nak cari yang betul-betul setia sekarang. Laki ke perempuan sama je. Kalau ada yg setia la kan, it could be one in a million. Aku ni pandai ngomel je, kut2 nanti aku yang susah nak setia hehe... astagfirullah, jauhkan aku!! shooo**

Eh jap, apasal tetibe cakap topic ni?? bukan aku cakap aku tak suke ke???
Okeh2 sambung baca ayam turkey pulak =.=''




ps: Stress tengok nota, dgr lagu Kris Dayanti pulak..hehe

pss: Contohilah seperti burung walit :)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment