RSS

semua sebab aku

Aku akui, aku memang agak memilih

Sifat negative yang memang berada dalam diri sejak lahir
Aku bukan sombong, aku kawan dengan semua orang,
I'm fit to everybody, it's just matter of fact whom I desired to friend is the one that I think suitable to be close to me..

Tapi aku rasa bersalah, dulu aku tak pandang pun orang tu,
Orang nak kawan pun aku agak MEMILIH
Orang pernah mintak co*ple pun aku tolak
Bagi aku dia tak serius...macam Mr Desperado
Mungkin masa tu ramai kawan dia couple, dia pun nak jugak kut
Tak pasal-pasal persahabatan kami putus kat situ saja
Tak dengar lagi pasal dia

Recently, ternampak dia kat fb
Lain sungguh..he's not the one I used to see. He changed a LOT
Dah masuk universiti
Tiba-tiba aku rasa bersalah pulak..
Dulu kalau dia mesej, mesti aku malas nak layan
Dengan ayat bunga-bunga dia tu
Adoi, please la.. (dulu la aku cakap)

Sekarang ni masing-masing buat hal sendiri
Dulu agak rapat jugak la, since kawan laki aku tak ramai pun
Bila dia dah masuk U,tetiba aku jadi kagum dengan dia
Walaupun pernah 1 hari aku prejudis dengan dia

AKU NI MEMILIH KE?


*** aku cuba untuk hindarkan perangai ni, tapi susah. Aku hanya sekadar pandang kecelikan minda manusia,bukan melihat celik hatinya***

Bukan aku menyesal tak co*ple dgn dia tapi aku menyesal kenapa aku tak boleh kekalkan friendship itu sebab sikap memilih aku sendiri T.T

Mungkin aku terlalu di dalam comfort zone? Mungkin sebab aku bangga sangat pasal pelajaran sampai orang lain pun aku pandang slek je? Nak kata pandai tak pun tapi berlagak pandai adalah =.=''

Kenapa dengan aku ni???



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment