RSS

semoga dipermudahkan urusan

Mak dah tak marah lagi..hehehe..kasih ibu :))



**********************
Semalam adalah paper final pharmacology. Aku hanya boleh ucap alhamdulillah sahaja walaupun aku banyak tembak especially kt soalan objective. Essay pun lebih kurang je. Entah la

If you know me well, Aina Meducci memang seorang yang susah terima kenyataan yang dia tak boleh jawab ataupun tak dapat apa yang dia nak. Ambil masa nak lembutkan hati budak ni. Yup, she thinks forward and hard to accept the true fact.

Tapi aku cuba untuk redha, bukan aku tak percaya langsung, tapi itu adalah character aku yang susah nak ubah. Maybe someday somehow she'll change, when it comes to her true maturity..

For now, I think, I did my best to answer everything that comes in my way, kawan-kawan yang lain pun ramai yang tingtong semalam, tapi dorang kuat, I believed.

Ada lagi 4 paper yang tinggal lepas tu merdeka sementara, tapi tu la kena fikir macam mana nak angkut barang dari umk ni..adoii

Aku berdoa kepadaNya agar mempermudahkan lagi exam aku lepas ni, dan aku tau kali ni cabaran adalah 2 kali ganda sebab ade IMMUNOLOGY!!! waa..harap-haraplah dipermudahkan segalanya-galanya amin..

Kepada kawan-kawan yang tengah final, bersama-samalah kita doa untuk melakukan yang terbaik untuk semua subjek, kepada yang sedih tu, cheer up! hidup ni sekali je, kalau gagal hari ni, insyaAllah hari esok Allah akan berikan kejayaan jugak.


" Sesungguhnya sesiapa yang diuji, maka Allah akan memberikan keredhaan. Barang siapa yang redha, Allah memberikan keredhaan kepadanya, kepada yang berputus asa, Allah tidak akan memberi redha kepadanya"

So good luck everyone :)


********************


ps: Hari ni beli makanan buka puase kat belakang UMK, tukang masaknya org laki. Tetibe aku rasa malu kat laki tu...aku tak pandai masak =.=''

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment