RSS

doaKu harapanKu

  • Agar Dr Rahman sihat semula.
  • Agar dapat jawab test dengan baik
  • Agar menjadi seorang sahabat yang setia
  • Agar kawan-kawan baik saya BAHAGIA
  • Agar family saya sihat dan selamat
  • Agar Qullip sihat dan gemuk
  • Agar saya dapat balik rumah minggu depan
  • Agar hati saya bersih
  • Agar saya dapat semangat nak final exam
  • Agar dapat keluar kelompok "60"
  • Agar lulus P dengan segera
  • Agar jadi budak baik
  • Agar sihat selalu
  • Agar jauh dari perasaan buruk
  • Agar hati ini jauh dari sesiapa
  • Agar lebih byk diam dari berkata-kata
  • Agar matang dengan segera
  • Agar tak menangis lagi
  • Agar lulus immunology dgn jayanya =.=''
  • Agar classmate tidak berpuak-puak
  • Agar tidak pentingkan diri
  • Agar parasite lulus pon jadilah T.T
  • Agar kawan-kawan bersangka baik dengan saya


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment