RSS

salah aku..

I admit..

Aku yang salah
Aku yang susah menerima kau
I admit..
Memang betul aku rasa tak selesa kalau kau ada..
Aku tak tau kenapa jadi macam ni
Padahal kau tak pernah menyakiti aku
Aku yang jahat
Kenapa??
Dulu ada saja orang sisihkan aku
Tpi kini?? kenapa aku nak buat perkara yang sama kepada orang lain
Yang sudah tu sudah la
I tried to forget the past
But it's hard to make those memories leave
sentiasa menghantui..
Aku minta maaf..
Diri ini masih mencari-cari tenaga yang dah lama hilang
Aku tak berniat untuk....menjauhi kau
Dulu memang ramai yang menjauhi aku
Sampaikan 1 masa aku rasa Allah tidak mahu memandang doa-doaku...
Akan tetapi, aku bukan seperti mereka!!
Aku sudah belajar dari kesilapan lalu
Aku tak mahu jadi seperti mereka
Biarlah mereka dan dunia mereka
Biarlah dunia ini kosong buat diriku tanpa mereka
Bila Allah mendengar doa aku
Dia temukan aku dengan yang lain, lebih memahami
Mungkin Allah mahu aku menjaga yang ini agar tidak jadi macam dulu..
Kehadiran kau sedikit sebanyak buat aku tak selesa
Tapi...
Aku kena beringat-ingat
Siapalah aku untuk membenci kau??
Sedangkan kau juga mengalami nasib seperti diriku yang dulu
Masih cari jalan keluar atas kekusutan hidup
Kau perlukan orang untuk menemani kau seperti aku juga..
Astagfirullah..

Kenapa Aku boleh jadi begini???

For being an ignorance bitch, adakah Allah melaknati perbuatan ku?? T.T

Aku minta maaf...
Aku sedaya upaya untuk cuba memujuk hati ni untuk menjadi kawan kau
InsyaAllah kita boleh mula semula
Cuma aku harap, kau akan ubah attitude kau supaya semua orang boleh senang dengan kau


Maaf..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment