RSS

Aku dan Dia

Aku bukan macam dia, dia yang kau orang suka sangat sangat tuh!


Dia cantik
Aku tak cantik.. (comel je kut hee~)

Dia kurus
Aku gemuk (well, xdelah gemuk sgt.. hehe :b)

Dia lemah lembut
Aku kasar sikit

Dia pandai belajar
Aku takde lah hebat macam dia

Dia pandai masak
Aku ni pandai makan je

Dia pandai jahit
Aku jahit pun tunggang langang

Dia teror speaking bi
Aku band 3 je

Dia muslimah sejati
Aku takdelah muslimah sangat

Dia kawan dengan 1000 orang
Aku kawan 10 orang je

Dia bijak berkata-kata
Aku bijak melawan

Dia ramai peminat
Aku tade peminat

Dia selalu dipuji
Aku selalu dikritik

Dia pandai menyanyi
Aku selalu disuruh diam, sebab nanti hujan

Dia selalu tengok movie-movie dgn lagu-lagu baru
Aku suka lagu-lagu zaman mak-mak dulu..tk pandai lagu2 baru ni

Dia pandai bergaya
Aku tak pandai make up

Dia kreatif dan inovatif
Aku copy orang punye je

Dia punya barang sume standard
Aku punye sume "made in China"

Dia pandai ambik hati orang
Aku pandai sakitkan hati orang


*************************

Banyak sungguh perbezaan aku dan dia. Kami kurang persamaan. Bagai langit dan bumi. Dia ada semua ciri-ciri seorang wanita yang patut ada. Kelihatan begitu sempurna di mata orang lain.

Tapi, tak perlu jealous yer, baik jadi diri sendiri. Tu lagi bagus.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment