RSS

mengharap yang terbaik

tadi baru je abg aku check result dia kat internet
result dia boleh tahan la..
tapi...dia nmpak mcm frust je
kesian giler kat abg aku tu
aku tak taw nk ckp pe..
aku tanye dia nak buat ape lepas ni
dia ckp nk keje pastu nk part time degree
bila aku dgr tu, tetiba aku rase sedih plak..
ntah la nape..
mungkin bonding antara kami kut sampai aku pon dpt rase dia sedih

tetibe aku teringat kat final exam aku haritu
and rasa takut gila
serious aku sgt takut sampai g bukak portal UMK tgk result
tak de ape pon..
bodoh kan..
tapi aku rase seriau semacam je lepas tgk result abg aku
kalau aku dapat result lebih kurang cmtu??
mesti aku rasa sgt sgt down
aku mengaku..memang aku jenis x bole terima kekalahan
aku memang susah terima hakikat
hati aku tak kuat mcm org lain
aku tau cara nak nasihat org kalau dorang fail
tapi aku???


kpd abg aku..
xpelah, nak buat cmne
at least ko xdpt teruk sampai kena repeat mcm org len
pasni buat betul2..
anak sulung harapan keluarga
jgn nk harapkan aku...


takut plak bila nak tengok result akan dtg
aku selalu ckp dgn diri sendiri
JANGAN TERLALU SANGAT MENGHARAP YG TERBAIK
kalau x dpt aku jugak yg sedih
aku cuma mampu berdoa agar dpt kekal CGPA 3.00 keatas
dpt or x dpt dekan lain cite
asalkan nanti graduate result yg ade quality..
aku ade lagi 7 sem!!!


wish me luck!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment