RSS

komitmen itu penting

Minggu ni dah kurang bersedih sikit, sebab aku dah xtumpukan sangat pasal PSU tu, dah tawar hati nak memikirkannya. Biar jelah, nanti ade rezeki dapat la aku pegi satu hari nanti.


Tapi aku paling tersentuh bila ?aachan Thailand aku hadiahkan sebuah buku " how to speak quick Thai " malam ahad lalu..dia tau aku sedih sebab x dpt pergi thailand, jadi mungkin sebab tu la dia hadiahkan buku tu.


Orang Thailand sangat baik... Khob khun ?aachan patcheeri le' ?aachan pothimah :)


?aachan pothimah dtg jumpa aku ckp jugak nak bawak aku ke PSU dengan bantuan kawan dia yg stay kat Tumpat masuk sempadan (masuk nk kidnap je) Thailand tp aku rase sebaiknya x payah la..risiko besar tu. Giler la..


Terasa diri ini disayangi... :)


************************************

Bacteriology assignment aku kali ni agak complicated sikit. sampai tertangguh tidur sebab nak print and stuff, pastu plak kene reprint balik sebab tersalah font. Adoi, penat gak la berlari-lari ke kedai printing + binding lagi. Dah la tengah puasa pulak tu. Tapi Alhamdulillah, kumpulan Probono berjaya merampas takhta bagi presentation terbaik pada hari tu walaupun kami kumpulan last yang present. Hadiah yg Dr Jasbir bagi walaupun bukanlah sangat berharga tetapi cukup memberi makna yg besar kepada kami especially dapat meningkatkan keyakinan kepada Dr Jasbir terhadap kumpulan kami..Syukur Alhamdulillah,,


Terima kasih Probono, segala pengorbanan dan susah payah kita kali ni berbaloi.. XD


Hahahah terusik bila ada orang cakap aku present macam lecturer. Ada plak yang cakap aku akan jadi bakal dekan hahahahahaha (en maman sengal)


Currently in ♥ with : Every woman in the world - Air Supply


Aishh banyak lagi kerja aku ni,

1. Test ruminant production (kali ni kena pastikan aku dapat markah lebih tinggi dari test lepas!)
2. Lab report physiology (lymph nodes of chicken)
3. Habiskan puasa 6 sebelum syawal menutup tirai
4. Study untuk lab test bacteriology
5. Nak buat kek batik minggu ni...asyik2 tangguh je
6. Orange juice diet..


ps: bukannya nak jadi thin and lean =.='' memandai je Dr rahman ni..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment