RSS

final

Minggu ni adalah minggu final exam untuk semua warga UMK. Bila final datang tu paham2 la, ramai org tension, tertekan, dan macam-macam lg. Tak pernah nak salahkan mereka, tp tu la bole la tgk kawan2 aku ni yg moody-maddy giler, chill guys k??



Mood aku lebih kurang je, lebih2 lagi time oral physiology hari tu, si dekan yg aku pon xtaw la pe masalhnye, selalu meranapkan mood aku. Seriously, aku da tawar hati dgn dia, boleh dikatakan aku dah malas nk singgah fakulti sebab takut terjumpa dia..time ade bende nak tanye baru aku g, tu pon x lama la kot.


Aku masih mencari sisa baki kekuatan untuk bertemu final yg berlangsung 1 Nov 2010. Besok la countdown dari tarikh hari ni la huhuhu. preparation?? xde la 100%, tp cukup sekadar aku mendapat confidence level above 80% tu pon dah kira ok.


Aku sangat bersyukur dgn carry mark yang agak tinggi dan ada harapan dpt A dlm subject2 aku sebelum ni, tp untuk maintain agak la susah kot. Tapi aku percaya, aku sudah minta yang terbaik dgn Allah swt, begitu juga doa ibu bapa aku, cume tunggu dan lihat sahaja lepas ni..


Talk about November, I'm gonna be super 20 this year. Satu angka yg mcm x sesuai dgn aku je. Sebenarnye, aku memang takut membesar, byk tanggungjawab, sebab perangai aku pon mcm budak2 lg..aisshhh Aku nak jadi anak mak abah macam umur aku 5 tahun dulu huhu

Bakal menyambut 20 di Kelantan lagi



What I want for November : APPRECIATION



Semalam hari yang best, spent time with Lolot, tgk video orang kawin, pastu tetibe gatal nak kawin nk wat video mcm org tu hahaha. Tapi agak release tension la dgn notes2 yg wat pening kepala ni..


Good luck kpd kawan-kawan UMK yg berjuang sampai ke final, sama2 kita doakan yg terbaik untuk kejayaan bersama. Ya Allah, permudahkanlah urusan kami, berikanlah kami kejayaan di dunia dan di akhirat Amin..






Mak Abah,I'm going to battle against my fear,
your blessing is the main weapon
your prays is the biggest shield
and your love is the only way I can win..
InsyaAllah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment