RSS

My weakest point

Mungkin aku terlalu confident sangat. Mungkin aku mengambil ringan subject ni sampai terbuktilah, yg ini merupakan weakest point aku. Mungkin juga aku silap percaturan, sampai jadi macam ni. Bila markah test Ruminant Production aku di antara terendah dalam kelas buat aku terpikir-pikir apa yang aku selama ni aku buat?



Aku seorang yang susah menerima kekalahan


Aku bermunajat kpd Allah dlm solat aku jikalau aku tidak dapat apa yang aku nak, tabahkah hati ini supaya mudah menerimanya. Cukup la pernah aku kecewa beberapa kali dalam hidup ni. Tapi disebabkan aku tidak mahu kalah kali kedua, maka usaha aku jadi double untuk dapatkan yg terbaik. Setakat ni Alhamdulillah, luck is always at my side :)

Bila dapat markah rendah ni, baru lah aku rasa apa yg kawan2 pernah rasakan.. Aku ni baru sekali, tapi kawan aku ni dah berkali2...macam mana mereka ni tabah??

Aku sndiri dah motivate diri aku, xsemua yg kita buat akan berjaya.


success is 1/10 failures


Mungkin ini Allah mahu menguji aku. Dan aku sepatutnya bertuah diuji kerana Allah masih menyayang diri ini daripada terus hanyut..


Deep down in my heart, I keep on praying to Him to endowed me success.


It's time to play a REAL game!


Ps: Next week ade test Anatomy 2, test physiology midterm!
wish me luck!!
:))


tak nak la blurr dalam exam mcm budak dalam ni hehe



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment