RSS

kembali ke dunia vet!

I'm counting the days of going back to UMK after Raya Holiday. Seriously,nk balik secepat mungkin sbb aku rasa semacam dok umah. One should have realized, aku dh naik berat! adoiii, dah la payah nk turun balik.


Lepas tu, aku dah agak malas la..1 kerje pon susah nk abiskan. Kononnye, bawak buku byk2 sebb nk study balik umah ni tapi hampeh, penat je pikul beg jauh2 dari kelantan. Nasib baik nek flight hahaha

Aku dh jadi kuat tido...1 habit yg aku x berapa suka. Aku xske tido byk.

Makan jgn cite la..ade je yg mak aku offer itu ini

Disebabkan aku sgt2 tension dgn study ni, akhirnya perasaan ini la yg buat aku carry notes bacteriology dgn Thai language kat kampung mase raya! bagi aku dua2 subject ni buat aku rasa xtenteram sebab salah satu sebab nk kekalkan gred dlm kedua2 subject ni. If we want t0 preserve something is not very easy, sacrifice has to be made in order to get a good result.

Sebenarnye, aku agak tense sbb org asyik ckp aku ni top-scorer...pls la..

Tengah cuti ni, aku asyik g umah org je beraya ikut mak abah, ade gak ramai yg dtg umah nk beraya, yg bagusnye, ramai yg bagi duit raya :)

Bila dok umah sekeja, aku gunakan masa yg ada untuk siapkan assignment bacteriology dan presentation dgn lab report sekali..Alhamdulillah dah siap. (walaupun aku leka byk kali depan tv dgn FB tapi siap jugak...)


Baru teringat, balik umk ni aku kene wat physiology presentation atas arahan prof aung thung khaing...abiss la


balik ni jugak kene menghadapi 3 midsem paper..dushh >.<''


kdg2 pelik jugak, time dok umk, ntah bape kali meracau nk balik tp dok umah yg xsmpai 2 mggu ni pon meracau nk balik umk...


mungkin aku suke dgn busy life...commitment belajar yg penting ^^

Ya Allah, tolonglah hambaMU ini merasai Dean List....

Make sure we're on the right track guys!!


ps: aku akan pulang ke umk sabtu malam ni..sorang2, dengan kes bunuh bakar org ni buat aku rasa takut nk balik je..Ya Allah lindungilah hambaMU ini..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment