RSS

Probono's day out :)

Mungkin ade hikmahnya aku tercampak di bumi kelantan ini. Dulu aku selalu pandang rendah kt kelantan, pastu plak tetibe dpt vet kt kelantan. Kena btg hidung sendiri padan muka.


Tapi, Allah tu maha Adil. Dia xbagi aku hidup sendirian tanpa teman, dan Dia pernah menguji aku sekali, tapi ujian itu telah menemukan rakan2 sejati aku. We called ourself Probono, a high spirited, gloomy, ambitious, craziest, wicked people I've ever met.

Selalu spend time, wat study group same2, and yg paling penting, the bonds created is getting stronger day by day. No more feelings of emptiness and lonely, as long as they're on my side..


Probono's day out- PCB and KB Mall

watching sunset at Pantai Cahaya Bulan..



ape ni?? *wondering


Owh,, durian rupanye..


feel mkn durian


Makan..except me :)

sedap menikmati



last2, aku pon kene paksa mkn durian ni,, aishh =.=''


Durian lepas dimakan, cmni la rupanye,,


menjaga kebersihan pantai


After that, we strolled to KB Mall to play bowling. Seriusly, aku xpernah main boling sepanjang hidup aku...



nk tekan mesin ni pon xtaw

1st try: Pilih bola paling ringan



gaya atlet..



strikEE!!



overall aina-paan
at least sekali la aku strike HAHAHA
ps: paan Juara!!



overall asma-akmal
hehehe..



Gaya seorang juara hahha



sepanjang tunggu ayam kfc..



ngee~


Hari ini lah yg paling best buat aku, semoga persahabatan ini xakan putus, walaupun kami akan bawa haluan masing2 selepas 5 tahun pengajian perubatan Veterinar di UMK. You'll always be in my heart.





Dari kiri : Aku, Farhan Hanif, Asma Munshi, Akmal Ezat





Kamulah anugerah sahabat Allah yang paling bermakna dalam hidup aku
I you guys!
Viva Viva Probono!!






Ps: Dean list sem ni jom?? hehehe :DD





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment