RSS

niat aku hanya Allah Taala'

kenapa dlm hati ni masih mencari-cari lagi? xcukup ke pernah terluka dulu? sudah2 la.. tapi manusia perlukan perhatian dan kasih sayang. lagi byk lagi bagus. dulu berangan2 nk ade co*ple time kt university tapi...


tanpa sedar, aku telah lupa niat yg paling utama dalam hidup aku

"sahaja aku masuk UMK kerana Allah Taala' "

quoted from Siti Umairah, my former roommate. Mungkinkah result aku yg xseberapa tu disebabkan niat aku yg agak 'terpesong' tu?

kata2nya sedikit sebanyak telah sedarkan aku kenapa aku berdiri disini. Untuk segulung ijazah, untuk masa depan yg cerah, dan yang paling penting

Mak dan Abah

untuk mereka..org yg byk mengorban segala-galanya untuk anak ini

Terharu aku tengok mereka yg sanggup meredah perjalanan KL-KELANTAN 6 jam setengah yg menyeksakan untuk hantar aku di sini. aku hanya duduk dlm kereta tido ni pon rasa sgt penat..inikan driving.

I am the luckiest person in the world! biarlah xde cinta yg hadir untuk seorang lelaki dlm hidup aku buat masa ni, xmcm kawan2 lain but i am lucky in the other side, blessed with a parents that always pamper and care for my need. their love is everlasting, and no one could ever replaced it even if I started to love somebody...Allah tu maha adil kan?

pesan mak sebelum balik KL lepas 3 hari stay sini

"Adik dalam masa semiggu at least sekali buat solat malam taw,
mintak pada Allah kejayaan, kesihatan yang baik dan ingat dulu mak
abah bukan orang senang, ade je org hina mak dgn abah tapi sekarang ni dorang dh pandang tinggi sebab anak mak nak jadi doktor.."

kalau time tu aku pegang sekotak tisu, mesti dgn kotak2 tu basah

kata2 mak penguat semangat untuk aku belaja disini. aku xmahu komitmen lain selain mahu mendapatkan result yg baik dan grad dengan cemerlang!

Jauhilah perasaan cinta..aku xmahu gagal sbb cinta!! Ya Allah, jauhkan hatiku dari sesiapa pd masa ini..

I rather give up love rather than my life!







For you, Mak dan Abah
I will strive the best for you
for our humble family
and there's nothing more that I could bring to you
except, the title Dr
in this 5 years battle
I longed for your prays
that lead to my success
May Allah bless me here










Betulkan niat anda kerana Allah Taala'









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment