RSS

Sakit jiwa

Tengah bergembira masa tengah praktikal ni tetiba plak aku mendapat berita kejutan dari rumah..



My mum called..she says

Surat daripada JPA.

****another warning****


I was speechless. My mum sounded worry and..

I feel like my world turned dark. I couldn't find even a beacon..



"Apasal boleh jadi cmni?? ni dah kali kedua JPA hantar warning!! surat yg first mentioned pointer sem 1 bawah 1.5. Adik ingatkan error daripada system typing and dah buat aduan and hantar result yg betul pastu ingat JPA dah betulkan result and I was expecting an apology letter saying "..maaf atas kesilapan.." but what they send me now?? another warning letter??????"

I screamed off the phone. I never intended to yell at my mum..It's just that I'm tired...it has been 2 times JPA sent me "love letter". Boleh la sabar lagi first time, tapi dah dua kali cmni sakit jiwa aku.


Tak pasal2 nama aku dlm warning list.

Dah malas aku nak menyumpah..xbaik la..mak ayah aku xpenah ajar anak main sumpah ni

But,


It's not me!!!


Ya Allah, tabahkan hati aku..Tunjukkan kebenaran itu...


:((

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment