RSS

Pengisian rohani

Sunday,2 Mei 2010

10.07 am
the weather is fine as fine as in my heart...


Terjaga dari tido, aku bgun la bukak facebook and baca news online. Macam2 notification kt facebook yg lawak2, biasela budak2 ni...kiranya facebook ni mengukuhkan ukhwah diantara aku kawan2 etc..ect..kadang2 ade gak comment yg meyakitkan hati tapi bg aku, kt facebook sume org niat nk gurau2 so, xde mase nk being sensitive..NO OFFENSE!


scrolling down the home, tetibe aku trjmpe 1 post yg kawan aku post..kawan lama kt sekolah rendah dulu. Skang ni kt Uitm ambik dentistry. Post dia tu buat aku terfikir sejenak..kenapa kdg2 Allah tidak memakbulkan doa kita..xsemua yg kita nk kita dpt kan? tp post dia ni seolah2 memberi pengharapan kpd kita yg pernah kecewa atas kisah lalu dan sebagainya supaya terus berusaha dan bersabar segala apa yg telah berlaku..



Posted by Nabila Jabid;

"Jika kau merasa lelah dan tak terdaya dari usaha yg sepertinya sia-sia..ALLAH tahu bertapa keras kau sudah berusaha..ketika kau menangis sekian lama dan hatimu masih terasa pedihnya..ALLAH sudah menghitung air matamu..ketika kau berasa sendirian..ALLAH selalu ada disampingmu..ketika kau fikir bahawa kau sudah mencuba segala-galanya dan tak tahu nak buat keputusan, ALLAH sudah tahu jawapannya..."



Fikir dan renungkanlah hikmah disebalik segala kejadian dan selamat beramal..
















OMG, Titas progress: 0.05%
hummp!!
why the HELL am i getting lazier??




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment