RSS

kenaPa dgn aKu ni?? tolong!!

past 2 days ago.... i was pissy, moody, b*tchy!!!
aku xtau kenapa
as far as i know,
blame it on estrogen!!!
hahahahahahaha!!!!


i dunno kenapa bole stressed up like this??
yg pasti, rocky emotional ni berlaku lepas dapat tau result anatomy
T.T
plus brainwashed by prof OM....
his word cuts like a knife
pain again, but i managed to lit a smile
pretending everything's gonna be alright
balik kelas petang tu ok lagi
but, after solat maghrib
perasaan aku rase tak menentu
i felt terribly lost
mungkinkah Allah hukum aku dgn result cmni??
tears streaming down on my cheeks
aku sujud, minta ampun pada Dia
mungkin Allah nak aku rajin study lagi?
or....adakah ini pembalasan kpd dosa2 aku yg lampau??
entah la...hikmah tu aku kena cari...
owhhhhhh lagi 2 mggu je final!!! pereparation??? 10% je

i wasnt feeling well
i got a fever, cough, flu
stuffy nose
sore throat
adoiiiii....
dh la rumate buat bising dgn kawan2
ganggu ibadah aku..
please lower down ur voice...
korang tmbahkan lagi sakit hati aku
xsedar2 aku nangis psl korang buat cmtu
i respect whatsoever things ur doing
why cant u respect mine??
u might as well throwing the oil to a burning fire
sabar Aina, sabar...mengucap byk2


in the library
it was damnnnnnnnnnnnnnnnnn noisy
aku duduk kejap kt library tu, doing my work with my group
then, i leave...xtahan sejuk + bising + fever + rasa x tenang
suddenly rasa lapar...aku xmakan sejak 10 pg
ajak asma, que, akmal makan kt kopitiam
i needed soup..

balik lepas makan, masuk kampus
tambah sakit hati tgk couple2 merata2
rasa nk menyumpah je
mcm2 tempat dorang ade
tempat letak basikal, pdg futsal, atas stage, depan blok 7, blok 2, blok 6, blok 1, blok 3
kalu asrama perempuan bole masuk, agaknye kt situ pon tmpat dorang dating gak vice versa
sakit mata aku!! xde tempat lain ke korang nk berdating?????
tiap2 mlm mcm ni!
bodoh!!!!!


balik bilik, memang xde mood
ntah ape aku membebel kt rumate aku pon xtaw
sedar2 aku dh tertido
bajet xnk pegi kelas besok sbb demam
tp, aku pegi jugak
kuat la Intan!!, fever wont harm that much!!
im sorry siti, puven, lai....u guys tahan with me

study group lightened my day..
dh la korang buat aku muntah..adoiiii hahaha
my mood was slightly better
until this morning..memang hilang mood
i didnt speak to anyone...
org sebelah pon x jugak
i pissed off with someone!! xpatut dia buat cmtu!!
1 hari ni la pecah record , aku diam dlm kelas
my cough getting bad, flu as well
+ final exam!!!! bertambah emo hari ni

tension tension tension!!

i just need someone to make my day....will you?? :)


















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment