RSS

Antara sabar dan..

Its been another unhealthy day. Ever since I moved into a new place, never got a chance to do some workout like i used to do in my old hostel. Everything so bizarre and different. The truth is,, aku tak suka tempat nih! :(

Ever since the histeria event and subsequently another event after that, those things ruined everything we build here.A friend use to be a friend and somehow became cold, a mother scold her daugther for sleeping outside, best friend became foe. Imagine how the life will be if those 'thing' kept on haunting our mind. Everybody seems so paranoid smpaikan bunyi angin pun takut. Aku pun takut jugak, tp i keep on telling myself sampai bila nak takut?? kene beranikan diri jugak. *cehh nnti kene depan mata baru tau..

Satu lg tempat ni, masalah selalu xde air tu mcm xde jln penyelesaian. Kelantan oh kelantan.

So, back about me again. How am I doing so far? Ok la kut. This semester tak banyak assigment unlike previous semester. Semester ni relax sikit even though subjek2 diseases semakin menakutkan aku. Aku memang suka disease tp suka2 pun mesti kantoi gak kan. Hmm,,

Buat je la, mcm aku pernah ckp kt junior haritu,..."dulu we start with a scratch, semua xde, senior xde, lecturer berape kerat je, tp apa yg ade masa ialah semangat because we choose this path....." lebih kurang cmtu la, so bende2 mcm ni la yg wat aku lagi semangat nk blaja. Keep on doing walaupun aku terkantoi test avian hari tu, aku sedih tp nk buat cmne, first time is always the hardest.


Happy Birthday Best friend

Baru2 ni birthday bestfriend aku kt UMK ni. Ingat dulu, masa aku susah, dia yg banyak tolong aku, kuatkan semangat untuk carry on hidup kt sini. Lepas satu satu terjadi, aku rase my life was so meaningless dan hadirnya dia mengubah segalanya. Sekarang aku telah bangkit dan mampu membuka mata semua org untuk buktikan bahawa PAST IS PAST dan aku mampu laluinya. Bila dia pulak yg susah, aku lakukan exactly the way she helped me and Alhamdulillah we become tighter ever since.

I'm very encourage seeing her. Selalu tolong mak dia, tak pernah malu untuk lakukan sesuatu. Somehow aku dapat rasakan hidup dia akan jadi senang kelak. Selalu tolong kawan2, suka sedekah, pandai lak tu, selalu belanja kawan2 ect ect...sape2 laki yg sukakan perempuan baik dan rajin tolong la pilih dia ni jadi calon bini,, haha

Happy Birthday Asma, Thanks for everything and you will always be a good friend to me :)


Birthday girl



Comel la plak gamba ni



Makan sup yg sedap


The Probono's after three years :)




Apakah? xde kena mengena dgn tajuk...



Harapan agar semuanya berjalan lancar dan hidup kami diberkati oleh Allah swt.


Sabo je la..

Aku memang terkenal dgn sikap yg agak straight forward dan agak mengada-ngada. Aku pun selalu mengamuk walaupun kadang2 aku yg salah. Salah pun aku tak malu untuk minta maaf. Tapi kes kali ni memang buat aku angin 1 badan, Kalau masuk mahkamah dunia pun cnfirm aku menang tak payah guna lawyer pun. Malam tu tumpuan aku terganggu sebab hamba Allah swt sorang ni. Aku malas nk ulas pasal apa, aku TAU DIA BACA BLOG AKU DAN SILALAH TERASA WAHAI MANUSIA. Aku cuma nak cakap, aku dipihak yang betul, tak ade niat pun nak sorokkan sesuatu dari orang lain, kau je yang fikir lebih-lebih. Dan ingatlah, memang aku terasa sangat sakit hati SILALAH TERASA WAHAI MANUSIA. Sikap kau yg mcm tu, buat ramai yang tak nak kawan dgn kau, SILALAH TERASA WAHAI MANUSIA. Aku tak perlukan kau untuk minta maaf kat aku pun, tapi cuma aku nak kau tolongla berubahlah sebelum ade lagi makhluk yg tulis psal kau kat blog, twitter, fb pasal perangai kau tu SILALAH TERASA. Kenapa kau sendiri nak cipta ramai musuh sedangkan kami tak nak langsung bermusuh dengan kau?. Don't create a story saying urself the victim, padahal u urself a master in disguise!






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment