RSS

external examiner

Selesai dah presentation. Tapi tu la aku terkejut sebab kena present yg ke 3. Sebab aku bajet kene present group ke 6. Terus melalut tengah presentation. Aku jugak kesian dengan budak2 junior yang memang terang-terang bosan dengan presentation yang memanjang. Haih! aku memang agak kelam kabut dan cakap agak tergagap-gagap! alah, tak best la macam ni, english aku mencorot ke tahap yang agak tak memuaskan.


Lepas ni aku ada external exam pulak. Cuak kut, sebab soalan tanya random, so aku tak expect la aku boleh jawab semua. Huhu. Walaupun aku amat excited untuk external exam ni tapi takut kalau dah gain confident awal-awal nanti terus tak dapat jawab. Oii, mau monyok sebulan.

Benda yang aku tak suka, budak-budak kelas suka saiko aku, Intan boleh jawab, senang, dah baca habis, petik jari je, Intan dekan (ayat Maman) etc etc. Stress aku dengar, ahhh!!


Ok, doakan yang terbaik buat aku! Semoga aku dapat jawab seperti "petik jari je.." >.<


Ps: Jangan kacau aku nyamuk! aku dah beli shieldtox mat yang terbaik punye. Habis duit raya aku T.T Kalau tak nak mampus awal-awal, sila terbang jauh-jauh dari bilik aku keh.


Ya Allah, permudahkan urusan HambaMu ini..aminn :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment