RSS

end of sem 4

Hidup macam vogabond lepas final exam. Best sangat-sangat walaupun banyak duit habis. Aku banyak terhutang budi orang-orang yang banyak menggembirakan hidup aku selama ni. Terutama sekali kepada keluarga kak wan nasrah, yg sangat sangat welcoming aku walaupun kami tak rapat mana pun.Sampaikan laundry aku pun senyap-senyap mama basuh tau2 je dah kering. Bawa pergi jumpa saudara mara dan masakkan macam-macam makanan sampai tengah malam pun kene makan =.=''. Hehe

Tak dilupakan keluarga Paan, yang sanggup masakkan ikan patin tempoyak temerloh. Terima kasih banyak-banyak. Thank you mak cik, pakcik

Akmal dan Paan, bestfriend yang menemani aku cuti ini. Walaupun jeles tak dapat main kat Gambang Waterpark tapi kehadiran korang sudah cukup menemani hari-hari aku :) Teringat time masuk gua yang gelap tu, dahla aku paling penakut, pastu pulak senggugut teruk.

Asma Munshi, bestfriend yang selalu pegang kuat tangan aku selama ni, aku sayang ko!

*****************************

Banyak pengalaman yang aku dapat hasil 'vogabond' ni. Paling menginsafkan aku tengok sepasang suami isteri dalam train tidurkan anak mereka sampai si ayah tak de tempat nak duduk terpaksa duduk dalam surau. Perjalanan 8-9 jam dari kelantan ke pahang selama itulah mereka bertahan dengan budak kecik tu.

Bila tengok macam tu, aku terasa kesian sangat. Mungkin selama ni aku selalu hidup senang tanpa susah, jadi aku rasa sangat-sangat bersyukur dengan apa yang aku ada selama ni, walaupun apa yang aku nak tak selalu dapat.

Terharu melihat kebaikan orang terhadap diri aku. Selama ni, bagi aku kebaikan yang orang lakukan hanyalah untuk mendapatkan apa yang mereka nak tapi aku juga yang silap. Tak semua macam itu, diwaktu susah inilah mereka membantu. InsyaAllah, I'll repay you back one day, every single kind you gave.

Perjalanan ke VRI Ipoh dan Zoo Melaka Alhamdulillah berakhir dengan baik. Tak ada kontroversi yang melanda dan semua orang gembira.

Terlalu banyak untuk ditulis, tengok je la gambar2 yang tak banyak ni, gamba aku banyak kat kamera orang lain haha




Makan char koew tiaw ipoh
langgar pantang makan udang =.=''



♥♥♥



Orang Utan


Lemur, kesian kau kene makan tissue, sorry =.=''

Depan A famosa



Siyes, lawa gila pengantin ni..nak jugak pakai dress ni!

Belakang church St Francis Xavier


I really fascinates this church!



ps: Korang jangan tengok cerita "Seru"!





Kira jari dia!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment