RSS

Aku semacam dah agak yg exam Thai kali ni susah.

Sebelum jawab tu memang dah ada instinct
Sebab Bahasa Thai yang aku belajar sem ni TAK PERNAH SUSAH

Tapi exam tadi...memang BAPAKKKK susah!
Aku hanya harapkan carry mark aku 59.4 tu akan tolong kali ni.
=.=''

*********************************
Ya Allah, apa yang harus aku lakukan?
Aku tak nak tengok dia sedih
Dia dah banyak susah, setiap kali dia susah mesti aku ada disisinya
Aku lihat sendiri macam mana dia susah payah membina semula semangat yang runtuh itu
Banyak air mata yang dia mengalirkan kerana orang lain
Kenapa pada waktu ini? kenapa bukan lain hari?
Setiap titik air mata yang dia titiskan itu, setiap titik dia terluka
Walaupun pada luaran dia gagah
Namun hati mana mampu bertahan apabila perasaan dimainkan?
Tidakkah mereka mengerti perasaan naluri seorang wanita?


Pepatah pernah menyebut;

"Jangan menyakiti orang lain kalau tak mahu disakiti
dan jangan mengkhianati orang lain kalau tak mahu dikhianati kelak"


Bersabarlah sayang~ Allah listens every word you sent to Him

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment