RSS

blues come again~

Agak moody sikit few days back. I'm not sure why but I kept on weeping in my heart and nobody knows about it. Seldom, but let me keep it in myself.


I am not trying to express my temperament here, cos' I know it will be bad for me. Chilling and cooling heals my heart faster.

Tak pelah, biarlah semuanya tersimpan dalam hati ini. Pada hari itu, aku terdengar satu ungkapan yang mengingatkan aku peristiwa lalu. Pedih kot. I was teribbly lost. Sebab tulah, aku amat sensitif kebelakangan ni walaupun benda tu kekadang datang tanpa diundang. Benda yang telah lepas, lepas jelah. It'll never come back again. Aku pun tak nak ingat balik.


" If I could turn back time and see myself during the darkest past, I will surely learn from it. How I became strong to face challenges and learn to become an IGNORANCE person"


Hakikatnya, kawan-kawan..Intan Noor Aina adalah seorang yang amat sensitif. Aku semakin jauh dari peristiwa lepas and kalau boleh minta Allah jauhkan aku dari hal-hal macam tu. Kuatkan hati ini setelah kegagalan masa lampau.


Setelah cemerlang dgn result exam baru-baru ni, semangat ingin ke kelas semula semakin kuat. I still have many things to explore. Ilmu yang ada pun tak cukup lagi. Sebab tulah aku ke IVM ni, mencari ilmu yang lebih, biarlah aku belajar mencuci kandang lembu dan kambing sebab dari situ la boleh belajar jadi rendah diri lepas dah jadi Doktor Veterinar kelak. Selami perasaan hati perasaan pekerja-pekerja ladang disitu, agar nanti tak adelah begitu kekok kerja nanti. :)


Alhamdulillah, kaki yang kena sengat lebah haritu dah elok, terima kasih kpd budak2 UPM yang menghantar aku ke klinik. Huhu tak pasal2 dapat kawan kat UPM. Mereka sangat peramah, in fact mereka lah orang pertama yang datang ke bilik dan memperkenalkan diri mereka. Terharunya..walaupun rasa inferior sebab yelah, UPM kan standard U. Alhamdulillah, segala kat sini berjalan dgn lancar. Aku dah "immune" bau2 haiwan ni..hehehe.semuanya mudah saja.


Salam Maal Hijrah kepada semua blogger Islam. Semoga tahun ini lebih baik daripada tahun-tahun sebelumnya. InsyaAllah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment