RSS

Belaian jiwa~

Credits to *Manggie*




One of the many reasons why should I miss this place for the rest of my life is because

F.R.I.E.N.D.S

If you ask me even zillions of times, I will still answer you,

F.R.I.E.N.D.S


cos' they are my lights, shining my soul, and makes my world a brighter place to live.


Did I mentioned that I really them??? *slap slap*


yes, I do



3 stugges



gaya artis.. hahaha



Ok, dengan "juara" malam tu



Bowls HEAVEN!!



********************************************


It's her birthday!!

Lady choc cake


Happy Birthday cik semoh@asma munshi, you have turned 20 by now, should have matured thinking. Hahaha
Letih sampai xtido aku rancang birthday si minah nih..dahla master plan kene cancel tetibe gara-gara pemain guitar hilang secara tiba2..dau2 bongok!

Plan B: menyorok belakang lorong sebelah bilik kaca, pastu time dia datang, nyanyi lagu belaian jiwa sambil pegang kek..fuhh mcm romantik giler!


" Kau tau betapa ku sayang padamu,
hanya bidadari sebagai ganti,
hanya takdir menentukan ia,
oh belaian jiwa...."


Nyanyi ramai2 diketuai En Maman Peserai. Walaupun dia agak xbermood malam tu tp sudi nyanyi untuk si birthday girl.Thank you!!!



sementara tunggu birthday girl sampai



potong kek..



Gaya birthday girl dapat hadiah



Thanks u guys for waiting for almost 1am!


Loving each other is virtue..isn't?



akhirnya...kene gak kek kat muka :b




mcm ni lah keadaan aku lepas 1 hari perah tenaga



Penat giler =.=''



Tapi best...still one of the best days in my life
:)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment