RSS

Good days never end...

It's been awhile since the last post.


I have been through a life of roller coster but I love it ♥ There's always a thing that keeps me smiling. Friends. You guys are my heart beat!


My life its at the glorious peak!!


First of all, berkat doa mak abah, dan doa rakan2, aku berjaya score sume quiz A+, Alhamdulillah, 1 pencapaian yg xpernah aku dpt setakat ni. Belajar ni susah giler, putih sume rambut aku sbb tension, tp Allah dah balas balik dgn memberikan kejayaan seperti ini :) Thanks to all friends, lecturers (yg selalu tension tgk muka aku) kerana memberikan yg trbaik


Yg kedua, aku dpt score A midsem bahasa Thai!! Ya Allah, aku sgt2 berharap aku dpt score yg terbaik akhir tahun ni. Aku akan berusaha untuk mendapatkan yg terbaik! Terima Kasih Ya Allah!!


Alhamdulillah, berat aku semakin berkurangan..nak tau berapa?? ermmm xnak la bgtau nnti ade org jeles..heheh


Kawan2 yg terbaik, yg selalu buat aku tersenyum sepanjang masa dan melupakan home-sick *aishh ngada-ngada plak home sick* hehhehe


Being a low-profile person, greatest satisfaction


Puasa penuh (3/9/2010) setakat ni!! hehehehehhehehe.. Cepat la raya!! xmau ganti! heheh


Balik umah ni mak nk masak mcm2 untuk aku,,huhuhu *terharunye*


Sume org (including kwn2 mak abh) xsabar nk menunggu aku balik...kenapa ek??


Ok, I love my life now, everything is at it's place like just like what I wanted :))


***********************************

*I think I'm in LOVE*

Of

being SINGLE not TAKEN

***********************************


Maybe this is the time, to repay back what I have lost before. Maybe I'm just a princess that forgets her tiara or maybe I'm just a simple girl that has dream as high as the highest sky. I cannot be a different person because I only have me.


I'm gonna strive for excellence. Aku sebenarnya boleh melakukan apa yg aku mahukan dlm hidup ni, sbb aku percaya dgn janji2 Allah disaat aku menitipkan doa dihadapan Baitulharam few years back. Ianya cume bergantung kepada semua usaha aku sekarang ni.


Future is ahead of me

Apa yg aku lakukan sekarang yg akan menentukan masa depan aku











  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment