RSS

kenyataan yg belum pasti berlaku..

xtaw nk ckp macam mana
aku xtaw ape yg aku nmpak tu betul ke x?
kalau salah, Alhamdulillah..
kalau betul??
Habislah..
aku selalu yakinkan hati supaya pasrah terima segalanya
tapi kenapa hati ni xbole terima kenyataan??
kenapa kali ni susah sangat?
aku xmahu beri pengharapan
yg akhirnya dikecewakan
tapi skang ni??
aku kecewa dgn diri aku yg x bole terima kenyataan pahit
aku xtaw nk buat mcm mane ni
bende tu dah berlaku
ianya xkan berulang
walaupun aku xsure apa yg aku nmpak tu
tapi hati ini kuat mengatakan yg ianya dusta belaka
but what if my instinct is wrong??
mungkin aku xmahu terima hal itu
and my heart keeps deny
Ya Allah, xpernah aku rase down mcm ni!
kenapa hati aku xnak terima??
sedangkan diri ini sudah pasrah?
kenapa???????


xmampu untuk menulis lagi, aku perlukan ruang untuk bersendirian seketika.. :((

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 no comments :):

Post a Comment